Vuosikokous ja 25-vuotisjuhla

Vuosikokous pidettiin 2.8.2014 Nisu-Väinän majalla. Kokouksen osallistujamäärä oli harmittavan pieni, juuri riittävä, jotta kaikki asiat voitiin käydä läpi. Kokous oli päätösvaltainen. Kokous teki mm. seuraavia päätöksiä: Valitsi seuraavaksi toimikaudeksi seuraavat toimihenkilöt: Arto Pynnönen, pj., Jari Saarinen, vpj., Jatta Hietalahti, sihteeri sekä jäseniksi: Veikko Himola, Jukka Kork, Markku Salminen ja Ari Sokka.
Rahastonhoitajaksi Eeva Pynnönen, toiminnantarkastajaksi Jouko Niinimäki.
Tilinpäätös hyväksyttiin ja vastuuvapaus johtokunnalle myönnettiin.
Toimintasuunnitelma ja talousarvio v. 2015 hyväksyttiin.
Jäsenmaksuksi vuodelle 2015 päätettiin 20 euroa.
Toimintasuunnitelma v. 2015: järven tilan seurantaa jatketaan ja parannetaan sen systematisointia, kalojen istutuksia jatketaan, rapuruton selvittelyä jatketaan ja tulosten selvittyä päätetään jokiravun täydennysistutuksista, tiedotuslehti jaetaan keväällä 2015 kaikille mökeille, järvikasvillisuuden niittoja jatketaan. Seuraava vuosikokous ja Saarijuhla pidetään 25.7.2015.

Vuosijuhlaa vietettiin leppoisissa tunnelmissa. Illalliskortin lunastaneita oli n. 50 henkeä. Naistoimikunta ja muut vapaaehtoiset olivat Jatta Hietalahden johdolla valmistaneet monipuolisen ja herkullisen buffen. Vilkas puheenporina täytti koristellun salin ja aterioinnin jälkeen Antti Karjala esiintyi viihdyttäen juhlavieraita tanssimusiikilla.

(338)

Kommentointi on suljettu.