Kevät koittaa

Parhaat pilkkiolosuhteet koittavat, kun kevät tekee tuloaan. Pilkkiminen on maksutonta kaikille järvemme asukkaille. Kalastus ja puuhailu luonnossa antaa virkeyttä ja karkottaa kevätväsymyksen.

Kalaseuran jäsenmaksun (20 €) voi maksaa Luhalahden Autohuollossa ja samalla saat pyydysmerkit mukaasi, niin et myöhästy kun hauen kevätkutu koittaa ja katiskaa ja verkkoja tarvitaan, merkit ovat silloin valmiina!

Särkijärven kalastusseuran johtokunta on käynnistänyt hankkeen, jolla pyritään saamaan peruskarttaan Särkijärvelle uusia paikannimiä järvemme eri kohteisiin, niemiin, salmiin ja lahdenpoukamiin. Jos särkijärveläinen tiedän vanhastaan käytössä olleita nimiä järven eri osille, niin pyydämme lähettämään niitä kotisivumme yhteydenottolomaketta käyttäen. Teemme aikanaan esityksen valtion kartoituslaitokselle. Pikkuinen järvi, joten nimiä ei paljon mahdu jo ennestään olevien lisäksi. Aikaisempia ovat mm. Viinakopin vuori, Viinakopin lahti, Kouvon niemi ja Kouvon salmi, Pukkivuori ja Niemen lahti sekä Pudotuksen vuoret.

Keväisin terveisin

Särkijärven kalastusseuran johtokunta