Peruutus ja muutos

Toimintasuunnitelman mukainen Särkijärven vesikasvuston ”niittotalkoo” on peruutettu lauantaille 4.7.2020 ennustetun koko päivän kestävän sateen takia.

Uusi talkoopäivä on seuraava lauantai 11.7.2020. Aloitetaan aikaisemman tavan mukaan kokoontumalla Pynnösen laiturin tienoille Huutisuonlahdelle kello 11. Varustuksena soutuvene, vedenkestävät vaatteet, saappaat, isohko saavi, johon kerättävä kasvimassa laitetaan, vesikasviviikate, johon kannattaa kiinnittää pitkä, kelluva naru, josta vetämällä viikatteen saa ylös järven pohjasta. Viikate ei ole välttämätön, vesikasvit saa hyvin vedettyä myös käsin, jolloin kasvin vartta saa pois järvestä jopa pari metriä. ”Pakollinen varustus” on asenne, iloinen mieli!

Kello 13 kalastusseura tarjoaa Jatta Hietalahden mökillä talkooväelle keittolounaan.

(171)

Kommentointi on suljettu.